Általános Szerződési Feltételek
1. Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) Virág Márta Egyéni Vállalkozó (a továbbiakban: Szolgáltató) által, a virtualisaszisztensem.hu honlapon keresztül nyújtott szolgáltatások igénybevételének feltételeit és részletszabályait határozza meg és hatálya kiterjed valamennyi virtuális asszisztensi szolgáltatásra.
2. Szolgáltató, mint ÁSZF-et alkalmazó Szerződő Fél, az általa üzemeltetett mindenkori honlapon való közzététellel lehetővé teszi, hogy a másik fél jelen Szabályzatot a szerződéskötés előtt megismerje.
3. A szolgáltatás igénybevétele esetén az adatkezelésre külön Adatkezelési Tájékoztató vonatkozik.
4. A szolgáltatást nyújtó adatai:
Név: Virág Márta EV.
Székhely: 1212 Budapest, Széchenyi utca 92/B
Adószám: 90221136-1-43
Nyilvántartási szám:59374983
E-mail cím: info.virtualisasszisztensem@gmail.com
Telefonszám: +36 70 783 5393
Honlap: virtualisaszisztensem.hu
Számlavezető pénzintézet: OTP Bank Nyrt.
Számlaszám: 11773346-00539173
5. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások:
Szolgáltató által nyújtott mindenkori virtuális asszisztensi szolgáltatások köre a Szolgáltató által üzemeltetett virtualisaszisztensem.hu honlapon, a „Szolgáltatások” menüpontban érhető el. Szolgáltató jogosult a szolgáltatok körének módosítására, bővítésére, egyes szolgáltatások megszüntetésére, illetve bizonyos szolgáltatások feltételhez kötésére, főszabály szerint az alábbi szolgáltatásokra terjed ki:
Általános asszisztencia:
- Gépelés
- Nyomtatott szöveg újra gépelése
- Kézzel írt szöveg gépelése
- Rögzített hanganyag gépelése
Általános asszisztensi szolgáltatások:
- Foglalás intézése
- Megbeszélések, találkozók leszervezése
- Üzleti ebédek szervezése
- Prezentációk készítése
6. Szerződés tárgya:
Szerződő Felek között megbízási szerződés jön létre, melyben Szolgáltató, mint megbízott, a szolgáltatást igény bevevő, pedig, mint Megbízó vesz részt. A szerződéskötés nyelve magyar.
A szerződés keretei között Szolgáltató, a Megbízó által meghatározott, előzetesen egyeztetett és Szolgáltató által írásban jóváhagyott, Szolgáltató által nyújtott virtuális asszisztensi szolgáltatások körébe tartozó szolgáltatás legjobb tudása szerint történő elvégzésére vállal kötelezettséget, Megbízó pedig a lentebb meghatározott fizetési feltételeket betartva, a megbízási díj megfizetésére köteles.
A Megbízó a szerződésszerű teljesítés érdekében köteles minden szükséges információt a Szolgáltató rendelkezésére bocsátani. A Szolgáltató és a Megbízó (a továbbiakban: Szerződő Felek) a szerződés teljes időtartalma alatt, annak valamennyi Szerződéses Fél részéről történő szerződésszerű teljesítés érdekében kötelesek kölcsönösen együttműködni.
A megbízás zavartalan és eredményes ellátása érdekében Megbízó kérésére Szolgáltató írásbeli tájékoztatást ad a kapott feladatok teljesítésének státuszáról.
A szerződés határozatlan időre, egy vagy több pontosan meghatározott virtuális asszisztensi szolgáltatás igénybevételére jön létre és azok teljesítését követően megszűnik, kivéve, ha Szerződő Felek eltérően nem rendelkeznek.
7. Szolgáltatások igénybevétele, a szerződéskötés lépései:
1) Megbízó választása szerint a szolgáltatások megrendelésének 2 módja áll rendelkezésre:
- Szolgáltató e-mail címére megküldött levélben
- Szolgáltató honlapján a „Kapcsolat” menüpontban található formanyomtatványon keresztül
Megbízó bármely opció választása esetén köteles feltüntetni az alábbi kapcsolattartáshoz, valamint számlázáshoz szükséges adatokat és a Szolgáltatással kapcsolatos információkat:
- Név
- Telefonszám
- E-mail cím
- Számlázási cím
- Igénybe kívánt venni szolgáltatás
Megbízó a megrendelés elküldésével elfogadja az Adatvédelmi Tájékoztatót.
Az esetleges adatbeviteli hibák javítása, valamint adatváltozás esetén az új adatok bejelentése, azok, Szolgáltató email címére történő megküldésével történik.
2) Szolgáltató a megrendelés beérkezéséről visszaigazoló e-mailt küld.
3) Szolgáltató a beérkezett megrendeléseket 5 napon belül megválaszolja és megküldi Megbízó részére, az általa a megrendeléskor megadott e-mail címre a vonatkozó munkaóra díját és a várhatóan felmerülő munkaórák számát, ez azonban kizárólag tájékoztató jellegű, a ténylegesen elszámolt munkaórákról Szolgáltató a teljesítés követően tájékoztatja a Megbízót.
Amennyiben továbbá információ szükséges, Szolgáltató ezek rendelkezésre bocsátására hívja fel a Megbízót. Jogszabályba ütköző vagy lehetetlen szolgáltatás teljesítésére irányuló megrendelés teljesítését Szolgáltató írásbeli indokolással ellátott nyilatkozatával jogosult megtagadni.
4) Megbízó ezen visszaigazoló emailre adott jóváhagyó válaszával jön létre Szerződő Felek között a szerződés, mellyel Megbízó elfogadja a Szolgáltató által ismertetett feltételeket, az óradíj alapú munkadíjat és annak összegét, valamint jelen ÁSZF-et, továbbá hozzájárul, hogy Szolgáltató megkezdje a szerződésszerű teljesítést.
8. Szerződés létrejötte:
Szerződő Felek között a szerződés a Szolgáltató által ismertetett tartalommal, a Megbízó által történő elfogadással, mint elektronikus úton megkötött szerződés jön létre, mely során Megbízó nyilatkozik arról, hogy cselekvőképességében, szerződéskötési képességében korlátozva nincsen, az általa, a Szolgáltató rendelkezésére bocsátott adatok pedig hiánytalanok és a valóságnak megfelelnek.
Szerződő Felek között létrejövő szerződés főszabály szerint nem minősül írásba foglalt szerződésnek, Szolgáltató a szerződést nem iktatja, azok utóbb nem hozzáférhetők.
Szerződő Felek, Szolgáltató által rendszeresített szerződésminta alapján, egyedi megbízási szerződést is köthetnek, a szerződésre vonatkozó egyedileg megtárgyaltál feltételekre vonatkozóan.
9. Megbízás teljesítése:
Szolgáltató általa nyújtott szolgáltatások teljesítési ideje 2-5 munkanap, a szolgáltatás jellegére tekintettel Szolgáltató a visszaigazoló e-mailben feltünteti a várható teljesítési időt, azonban minden esetben fenntartja a változás jogát a fent meghatározott teljesítési időkereten belül.
Szolgáltató jogosult továbbá további 3 munkanap határidőhosszabbításra, a teljesítés során felmerülő esetleges problémákra tekintettel, melyről a probléma felmerülését követően haladéktalanul tájékoztatja a Megbízót.
Szolgáltató a szolgáltatásokat elsődlegesen saját székhelyén, digitális és online eszközök útján látja el, Szerződő Felek között a kapcsolattartás szintén a Megbízó által megadott elérhetőségeken keresztül történik, valamint a teljesített feladatokat szolgáltató szintén ilyen formában küldi meg Megbízó felé.
10. Megbízási díj:
Szolgáltató az általa nyújtott virtuális asszisztensi szolgáltatásokat óradíj alapú megbízási díj ellenében végzi, melynek összege br. 4.000, – Ft/munkaóra, azaz br. Négyezer forint/ munkaóra. Jelen pontban hivatkozott munkaórák megkezdett munkaóraként értelmezendőek, tehát Szolgáltató a perc alapú/arányosított elszámolást kizárja a kikötött megbízási díj kapcsán.
Ezen óradíj alapú elszámolás alól kivételt jelent a gépelési szolgáltatás igénybevétele, melynek díja az alábbiak szerint alakul, felfelé, a következő egész százasra történő kerekítéssel:
- Gépelés: 0,25-0,37,- Ft/leütés
- Nyomtatott szöveg újra gépelése: 0,25,- Ft/leütés
- Kézzel írt szöveg gépelése: 0,26,- Ft/leütés
- Rögzített hanganyag gépelése: 0,27,- Ft/leütés
Jelen pontban meghatározott megbízási díj magába foglalja Szolgáltatónak a megbízás ellátásával kapcsolatban felmerülő költségeit, kivéve az esetlegesen felmerülő vidéki és külföldi ügyintézés költségeit és az egyéb váratlan költségeket. Ezen számlával igazolt költségeket Megbízó köteles utólag, a megbízási díjra vonatkozó fizetési feltételekkel megfizetni Szolgáltató részére, melyről Szolgáltató a megbízási díjjal azonos módon e-számlát állít ki.
11. Számlázás, megbízási díj teljesítése:
Szolgáltató a megbízás tárgyát képző feladat befejezését követően e-mailben jelezi ezt a Megbízó felé és tájékoztatja a felmerült munkaórák számáról és az ez alapján fizetendő megbízási díj összegéről. Megbízó köteles az e-mail kiküldésétől számított 7 napon belül a megbízási díjat banki átutalással kiegyenlíteni. A banki átutalás közleményében Megbízó köteles megjelölni, hogy mely szolgáltatásra vonatkozóan, hány munkaórának megfelelő munkadíjat teljesít Szolgáltató felé.
A megbízási díj teljesítéséről Szolgáltató e-számlát állít ki, Megbízó által a megrendeléskor megadott számlázási adatok alapján, melyet a Szolgáltatás tárgyát képző kész munkákkal együtt Megbízó részére elektronikusan, az általa megadott e-mail címre küld meg.
12. Elállás:
Megbízó a szerződéstől a szerződés teljesítésének megkezdése előtt bármikor elállhat. Az elállásra vonatkozó jognyilatkozatát hatályosan elektronikus úton, Szolgáltató e-mail címére küldött nyilatkozatával teheti meg. Ha Szolgáltató a szerződésszerű teljesítést már megkezdte, elállásnak nincs helye.
13. Felmondás:
Megbízó a szerződés felmondására vonatkozó jognyilatkozatát hatályosan elektronikus úton, Szolgáltató e-mail címére küldött nyilatkozatával teheti meg. A felmondás időpontjáig Megbízó köteles rendezi a részére már megküldött megbízási díjakat, valamint Szerződő Felek kötelesek egymással 10 naptári napon belül elszámolni a felmondáskor már teljesített feladatok, munkaórák vonatkozásában.
14. Késedelmi kötbér:
Megbízó késedelmes naponként a késedelemmel érintett megbízási díj 5%-nak, azaz öt százalékának megfelelő összegű késedelmi kötbér fizetésére köteles, amennyiben a megbízási díjat a meghatározott határidő lejártakor nem teljesíti Szolgáltató felé a fentiekben meghatározott fizetési feltételeknek megfelelően.
A késedelmi kötbér nem mentesíti Megbízót a teljesítési kötelezettsége, vagyis a megbízási díj fizetési alól. Szolgáltató a kötbér mellett érvényesítheti a kötbért meghaladó kárát is, valamint a szerződésszegéssel okozott kárának megtérítését akkor is követelheti, ha kötbérigényét nem érvényesítette.
15. Szerzői jogok:
A holnap található valamennyi adat és információ szerzői jogvédelem alá esik, azok Szolgáltató tulajdonát képezik, azok bárminemű felhasználásához Szolgáltató nem járul hozzá. Szerzői jogi jogsértés esetén a Szolgáltató igényét jogi úton érvényesíti a jogsértővel szemben, mely a felelősség megállapítása esetén büntetőjogi és polgári jogi jogkövetkezményeket is vonhat maga után.
16. Panaszkezelés:
Megbízó a szolgáltatással kapcsolatban esetlegesen felmerült panaszait, egyéb észrevételeit a Szolgáltató email címére küldheti el, melyre Szolgáltató az érdemi válaszát 30 napon belül megküldi.
Szerződő Felek kötelesek az esetlegesen felmerülő vitás kérdéseket elsődlegesen békés úton rendezni, amennyiben azonban ez nem vezet eredményre, úgy a jogvita rendezésére a Szolgáltató székhelye szerinti bíróság illetékes.
17. Adatkezelés:
Szolgáltató a Megbízó személyes adatait a vonatkozó, mindenkor hatályos jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően kezeli. A részletes Adatvédelmi Tájékoztató Szolgáltató honlapján elérhető.
18. Elévülés:
A megbízási szerződésből eredő igények tekintetébe az elévülési határidő 1, azaz egy év. Az elévülési határidő kezdő időpontja a Szolgáltató által kiállított utolsó számla mindenkori keltének dátuma.
19. Szolgáltató semmiféle magatartása kódexnek nem veti magát alá, magára nézve nem ismer el kötelezőnek.
20. Jelen Szabályzatban, valamint a Szerződő Felek közötti szerződésben nem szabályozott kérdésekre, valamint azok értelmezésére a mindenkor hatályos magyar jogszabályok az irányadók, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) rendelkezéseire.
21. Szolgáltató jogosult jelen Szabályzatot egyoldalúan, a másik fél közreműködése nélkül módosítani. A módosítások a honlapon való közzétételt követően lépnek hatályba
22. A mindenkor hatályos ÁSZF Szolgáltató által üzemeltetett honlapon érhető el.
23. Jelen ÁSZF 2025. március 18. napjától, a visszavonásig hatályos.